27 maj 2005

Jisses vad varmt!

Jag cyklade till och från Aktivitetshuset nyss och är nu så varm att det faktiskt känns lockande att krypa in i frysen och stänga dörren. Det är sådana här dagar man ska vara på landet. Närmare bestämt i våran sommarstuga. Tänk att sitta ute och bara koppla av med en bok. Hoppas vädret håller i sig hela helgen (om jag ska klaga så kan det blåsa liiite mindre, tack) så att man bara kan ta det lugnt när vi åker dit. Förra helgen klippte jag både gräsmattan och körde med trimmern och just nu känns det väldigt skönt att ha det gjort.

Förutom den lilla turen till Aktivitetshuset nu på morgonen, kommer det här nog att bli en mycket trevlig dag. Min bästa vän fyller 20 i dag (GRATTIS PETRA!) så det ska firas. Och både innan och efter ska jag till min älskling (puss, Peter!). Dessutom är det fint väder och jag är på strålande humör!

Förresten, det är ingen som har några bra förslag på vad man kan ge till en tjej som fyller 20? Jag får inte pengar förrän nu i eftermiddag och måste snabbt komma på något till henne. Jag älskar att köpa saker till andra, såvida jag har pengar och vet VAD jag ska köpa.
Nä, antar att ni har lika många idéer som jag just nu...
Nåväl, jag kommer på något.

Ha en så underbar dag allihop!

Inga kommentarer: