7 mars 2011

Annars då?

Fick visst lite order om att skriva något här... ;)

Var i Linköping i dag och letade skor. Hittade dock inga jag direkt föll för så jag skjuter upp letandet lite. Kan ju kolla om jag hittar något när vi är i Stockholm. Kanske när Peter är på ölprovning. =)

Annars då? Förra veckan så var jag ju och kollade upp min huvudvärk igen. Denna gång hos företagshälsovården eftersom sjukgymnasten skickat dit mig. Det verkar som att det inte är normalt att ha huvudvärk varje dag. O_o
Och det kändes faktiskt som ett bra besök. Läkaren verkade bra. Han frågade tusentals frågor, knackade, klämde och lyssnade. Han till och med antecknade allt jag sa! Inte en enda läkare jag varit hos innan har brytt sig det minsta. Fick lämna en himla massa blod och väntar nu på en remiss för vidare undersökning av huvudet (kommer inte ihåg vad det hette). Sedan ska jag tillbaka och få reda på vad de kommit fram till. Får bara hoppas att det här ger något också.

Har anmält mig till Globen-festen nu. Det visade sig att rätt många ska med på den och att de flesta kommer köra på en ledig kavaj-klädkod. Låter bra det. ;) Tror faktiskt att det kan komma att bli rätt så jäkla kul. Ska passa på att leta efter något tjusigt i Stockholm också. =)

På tal om fjollträsk... Ni får inte glömma att köpa Tranås tidningen (SmT) den 26 mars. För då är ju gubben med på familjesidorna. =)

Jaha nähä. Det var väl det mest spännande som hänt tror jag. Har säkert glömt bort hälften, man lever ju att så fartfyllt liv just nu. ;) Längtar verkligen till den 25:e nu. Komma bort lite och bara glida runt med älsklingen. Hotellfrukost och andra som städar åt en. Inte dumt inte.

1 kommentar:

Kramar från Svärmoder sa...

Hoppas dom finner ditt huvudproblem, kanske det är med datortomografins hjälp.
Ja det låter inte ok att ha ont i huvet för jämnan!!

Tror inte den tidningen säljs i den här delen av världen, du kan kanhända fota av det istället till mej. =)

Ha det så gott!!