18 mars 2011

My precious

Vi började danna dag på samma sätt som i går, med stopp. Så vi hoppade in på några andra avdelningar för att kolla runt lite. Lite intressant att göra något annat för en gångs skull. Det fick tiden att flyga fram iaf. =) Vid 10-tiden kunde vi sätta igång som vanligt igen för att kunna jobba de två resterande timmarna innan fredagsmöte och städ.
Nåväl, det är fredag nu och dags att lägga veckans skit bakom sig. Nästa vecka jobbar jag ju bara fyra dagar och sen drar Peter o jag i väg. Det mesta är fixat inför dagen D men ska ändå finputsa på ett par grejer. Ska bli så skoj! =D

Har varit och hämtat ut mina ringar nu. Har saknar dem ENORMT. Jag tänker inte så mycket på det när de sitter på, men man går ju och fingrar på dem titt som tätt. Och nu när de inte varit där så... Man hajjar till varje gång och tror jag tappat dem. =/
Men nu så sitter dem där, alldeles nypolerade och fina. Och de sitter verkligen! Nästan så att jag tycker de sitter lite för mycket. Men jag skulle bara spara kvittot så kunde de ändra dem utan kostnad.

Snön är tillbaka också! 20-40cm beroende på var man är i stan. Fick gå halva vägen till jobbet då de inte hunnit ploga allt. Så den här helgen blir till att stanna inne tänkte jag. Vill röja en hel del i lägenheten och då är det ju ett bra tillfälle att passa på.

Inga kommentarer: