10 november 2010

Några ?

Den senaste tiden har mina skulderblad och nacke värkt ovanligt mycket. Brukar ju ha ont, men nu vill det inte gå över. Blir inte ens bättre på helgerna. I dag har jag dessutom haft rätt så jäkla ont i ryggen. Vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Sjukgymnasten sa ju i stort sätt att han inte kunde göra så mycket mer för mig så dit är nog ingen idé. Frågan är massage eller kiropraktor? Eller båda två?

I går hände en liten skum grej. När jag skulle stämpla ut för dagen så stod det att jag redan var utstämplad. Jag hade, enligt datorn, stämplat komp vid 06:54. Nu har allt ordnat till sig då jag pratat med chefen, men ändå. Vem sjutton stämplar ut vid den tiden överhuvudtaget? Och med mitt anställningsnr?

Om jag inte redan sagt det så har Peter o jag köpt en ny dator. Äntligen! =D Ingen iMac denna gång dock, det fick bli en bra speldator i stället och den lär komma i morgon (om inte vädret förhindrar det). Yay! =)

Vi tror att det är Zoomer som har magproblem här. Peter såg honom i lådan tidigare i dag. Men vad kan vara fel? Han är inte uttorkad och inte heller slö. Frågan är om man ska avvakta eller inte.

Inga kommentarer: