21 april 2005

Ingen mässa

Jaha, då har jag bestämt mig för att inte åka på Foto- och videomässan i morgon.
Tja, egentligen har jag inte bestämt mig för att inte åka. Jag har bara inte bestämt mig och därför kan jag inte åka. Har förresten inte pengar till det ändå så...
Men nästa år (som jag säger varje år) så SKA jag åka!

Har äntligen fått ändan ur vagnen och skickat in en intresseanmälan för att ge blod. Sen jag fyllde 18 har jag tänkt att göra det. Men det har bara inte blivit av. Men nu så.

Nej, nu känner jag att jag ska ta och sussa kudden.

1 kommentar:

Deps sa...

Nästa år så ska du dit, om du tvekar en gång till så kidnappar jag dig och forslar dig dit med ögonbindel. Skulle du börja krångla så ska jag ha med mig en hel dunk med eter.

Antingen det eller en påse chips och en dvd. Du får välja. :)