20 oktober 2010

Lågt

Denna dag fortsatte tack och lov inte som föregående dag. Jösses vilket dåligt humör jag var på i går. Fly förbannad på ingenting. Gick omkring och smällde i dörrar och stampade med fötterna. Som om jag vore tre... ;)
Jobbet var flummigt i dag. Låg humor och trötta arbetare. Kommentaren "Det släpper inte" som H fällde straxt efter att han beklagat sig över att han varit gasig hela dagen fick mig att asgarva. När P äntligen fattade kommentaren, sa hon i sin tur: "Det kopplar inte i cellen". Som fick oss alla att garva. Lågt, jag vet. ;)
Riktigt dålig ben dag i dag med. Mitt högerknä känns stelt och gör ont. Kanske dags att kolla upp det med? Försökte ringa om massage men ingen svarade och kiropraktorn har jag inte fått ändan ur vagnen att kontakta heller.

Får passa på att skicka ett stort grattis till svärfar också som fyller i dag. Hurra hurra hurra!

Inga kommentarer: