23 maj 2011

Tömd på energi

Uj vad slut jag känner mig efter den här dagen! Lustigt egentligen eftersom det inte har varit en speciellt jobbig dag. Det har gått rätt bra faktiskt. Men ändå känner jag mig nästan tömt på all energi.
Den här veckan blir inte direkt lugn heller. Förutom jobb som vanligt så är det Energikicken i morgon, Linköping med bror på onsdag + storhandling, på torsdag ska jag till läkaren igen för att få svar på alla prover och på fredag är det födelsedagsfirande. Just det, det är ju mors dag på söndag också. Får squeeza in lite slappande på lördag kanske...

Helgen som vart har varit rätt bra också. I lördags hade vi öppet hus på jobbet. När Peter o jag tog Lions tåget dit så for tanken på att jag faktiskt frivilligt, obetalt är på väg till jobbet på en lördag genom huvudet. Men det blev rätt roligt ändå. ;) Vi vann två tygpåsar och en stor chokladkaka och fick korv och bulle. Gratis är gott som man säger. =)
Peter provade på att köra Segway, man träffade lite folk man vanligtvis träffar varje dag och så det bästa, jag fick visa Peter vart och med vad jag jobbar med.
Man kunde få guidad rundtur inne i fabriken som vi hakade på. Men det blev mest att Peter o jag gick själva. På så vis kunde jag visa mer det som rör just mig. Det var roligt att kunna visa allt det som jag jämt tjatar om. ;)

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Enligt Jo är det på torsdag ni ska till Linköping!? Önskar jag kunde köra dit och shoppa dojjor mm.