6 maj 2011

Trallallalala

Mmm, vilket skönt humör jag är på i dag. =) Allt har bara gått så bra i dag. Och så är det ju FREDAG! Yaaaaay! Cyklingen hem gick riktigt lätt och jag hann blinka åt tre hundar på vägen. Visserligen trodde husse till hund nr 3 att jag blinkade åt honom, men det får man väl bjuda på. Fick ett fint leende tillbaka dessutom. =) Sprang in på Coop och hittade tre produkter, som jag ändå tänkt köpa, för 10kr styck. Hjälpte en kille där inne (praktikant/sommarjobbare/bara ny) att visa var chokladkartongerna, han sprang omkring med, skulle vara. Hade en intressant choklad-diskussion med en främmande kvinna. Och känner mig stolt över att jag inte köpte den där förbaskade mjölkchokladen, som jag i bakhuvudet hade tänkte köpa, utan valde en riktigt mörk bit i stället. Vädret är toppen, jag har ett nytt avsnitt av Big bang OCH Bones att titta på och fick just höra att Peter är på väg hem.
Underbara fredag! =D

Inga kommentarer: