24 april 2010

Lördag

Vaknade i morse och kände att det luktade "bakis" i rummet. Peter var på kommunfest i går och det blev visst lite sent tror jag. =) Värst var det dock när han skulle gå upp och jag upptäckte att han hade rejäla skrubbsår på båda knäna, ena kinden och på pannan. Vad fan!? Men han har ingen aning om hur han fått dem eller vart hans favoritkeps tagit vägen... Lite väl roligt kanske? Och nu ska han alltså, bakfull, sitta i 48h och programmera ett spel till Ludum Dare tävlingen. Och jag gör visst inte saker bättre genom att spela Miss Li och skratta åt hans "huvudrolls" stil när han slåss. =D

Nääää, nu ändrade han visst gubbens stil! =(

På FB finns det en grupp för dem som har en humor ingen annan förstår (?) som jag är med i och de har en bild i gruppen som jag ÄLSKAR (!) Jag blir glad varje gång jag ser den så jag tänkte jag skulle dela med mig av den till er som inte sett den:

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Men den ÄR hur kul som helst. Vill du värva mig till den där gruppen på FB?