29 april 2010

Humör

Vilka humörsvängningar jag har haft i dag.
På jobbet var jag på ett bra humör, tills jag råkade säga att det gick lätt att jobba i dag (vad tänkte jag på?) och plötsligt blev zombietrött. När jag kom hem föll jag i ett slags depp-stadie. Hade jag vid det här tillfället slagit i tån eller något liknande hade jag i stället blivit vrålsur. Men det förskonades vi i från. Tack och lov. Därefter skulle jag ner till ICA och handla ett par saker. Satte foten utanför ytterdörren och plötsligt slogs jag av ett lyckorus. Fan vad skönt det kändes att leva just då! Och vilket otroligt väder! 19 grader och sol, det kunde knappast bli bättre. Så jag tog en promenad innan handlingen för att insupa lite av den "friska" luften. Väl hemma skuttade jag faktiskt runt i lägenheten. Jag sjöng något helt otroligt falskt och hoppades nästan att grannarna skulle höra. I morgon är det fredag och sista jobbdagen innan bröllopsresan på söndag.
Nu blir det en choklad HobNobs och en massa Matchbox twenty på hög volym. Hoppas ni alla mår lika bra!

----------------
Now playing: Matchbox Twenty - Real World
via FoxyTunes

Inga kommentarer: