11 april 2010

Segt

Vilken seg dag... Till slut kom vi iaf i väg till gymmet och var lite duktiga. Egentligen skulle vi ha hittat på någon träning ute i det här vädret. 26 grader i solen och 11 i skuggan. Fruktansvärt härligt! Men som det blev så blev det gymmet.

Vi var en sväng till Linköping i går. Det blev lite stressigt för att vi skulle hinna med allt och ändå fick vi bortse från lite. Himla mycket shopping blev det iaf. =) Vi åker ju snart (21 dagar kvar!) och det var/är en hel del vi behöver till dess. Men allt börjar ordna sig nu. Behöver i stort sätt bara skaffa mig ett par badskor, solglasögon och solskydd till oss båda och en bagagevåg. Sedan är det bara till att fara! =D
Tyvärr kommer jag däremot inte att få ha med mig min piercing.
Efter 10 år såg jag till att det verkligen blev gjort, en piercing i läppen. Men den lyckan varade bara i en vecka, sedan hade jag fått en inflammation som ledde till antibiotika och det värsta, piercingen var tvungen att att tas bort. Skit! Men så fort allt har läkt igen så blir det ett nytt försök. Jag SKA ha min piercing! Och kanske några fler... ;)

Inga kommentarer: