9 juli 2010

SEMESTER!

Kan fan knappt tro det! JAG HAR SEMESTER! Hur länge har man inte gått och suktat efter det här nu? Längtat och räknat varje dag...
En del tycker att jag inte borde vara så trött eftersom jag var ledig 2 veckor i maj. Men det var inte semester, det var ju bröllopsresa i ett 45 gradigt land med en jäkla massa backar på hotellområdet. Var ju helt slut när man kan hem. ;)
Och all denna övertid! Vi jobbar ju redan en halvtimme extra om dagen och nu de senaste veckorna så har man fått jobba lördagar och dessutom extra timmar på måndagar och tisdagar. Jag har varit helt slut både i kropp och huvud. Var ju dessutom i stugan i söndags att jobbade arslet av mig i trädgården tillsammans med mor o bror. Så nu BEHÖVER jag verkligen semester!
Egentligen skulle vi ha jobbar i morgon också då vi hade en hel del pumpar som var tvungna att bli packade innan semestern. Men vi har jobbat så jäkla bra att vi till och med kunde kompa vid lunch i dag. YAY! Vilket dessutom betydde att jag kom hem tidigare och kunde träffa Peter innan han drar i väg till jobbet för ett nattpass. Guld värt! =)


Så nu... Nu väntar 4 veckor, 2 dagar och ca 16 timmar ledigt då jag kan hitta på i stort sätt vad som helst. En cinderella-kryssning och en vecka hos svärföräldrarna på Öland är det enda inbokade. Resten av tiden kommer jag säkert att vara rastlös och inte veta vad jag ska hitta på, MEN JAG KOMMER ATT VARA LEDIG!

Inga kommentarer: