23 juli 2010

Shopping

Så, hemma sen ett par timmar efter min jag-dag. Hade inte tänkt att bli så sen så att jag hann med lite vidare pyssel för mig själv innan Peter slutade jobbet. Men så blev det inte nu. Inte för att jag klagar övre att ha min gubbe jämte mig nu precis. =)
Det har varit riktigt trevligt i dag och en del inköp blev det också (ett par träningsbyxor, en klänning, en pyjamas, 4 par skor och lite smått o gott), synd bara att sällskapet var lite grinig stundvis, men det är sånt man får stå ut med. ;)

Min svägerska gjorde några dermals i dag och det gör mig bara ännu mer sugen på att göra om piercingen i läppen. Och några fler. Och tatueringar! Det är så mycket jag vill göra att jag inte vet vart jag ska börja. Och så måste man ju tyvärr ha pengar till det. Eller det är att föredra iaf. Kanske skulle ha skippat ett par skor i dag och tagit en piercing i stället?

Inga kommentarer: