10 december 2010

Förstörd

Jag fattar inte hur jag klarade mig igenom den här veckan. Hur NÅGON av oss (på jobbet) klarade den här veckan. Vi har fan stått och sovit under dagarna. Vid ett tillfälle, när vi hade stopp, gav jag efter. Jag satte mig på en papperskorg, lutade armbågarna på knäna och huvudet i händerna. Och somnade. Vaknade av att en, från en annan avdelning, kom fram till mig för att fråga en sak. När jag tittade upp fällde han enkelt kommentaren: "Du ser ju helt förstörd ut..."
Jo tackar, precis vad man vill höra.
Men nu är det helg iaf.
Har tänkt att få en del gjort men i kväll ska jag nog bara slappa. =)
På söndag börjar pendeln mellan Norrköping-Jönköping gå och under den dagen får man åka helt gratis. Funderar på lite julshopping i någon av städerna. Kunde vara kul. =)

Inga kommentarer: