21 april 2011

Migrän

Den här veckan har verkligen haft sina upp- och nedgångar. Den började rätt bra med att svärföräldrarna kom hit i söndags. Lasse åkte igen på måndagen då han skulle jobba på tisdagen. Men Gunilla stannade till i onsdags. =)
Underbart väder har vi haft också. I måndags, efter jobbet, gick Peter o jag på promenad och satte oss en stund i Ekmarkspark och åt mjukglass i solskenet. =)
I tisdags var det ju utbildning på jobbet. Efter det så mötet Peter o jag Gunilla på stan. Handlade lite och köpte med oss lite fika hem.
Tyvärr blev det ingen rolig kväll för mig då den jäkla migränen bestämde sig för ett besök. Ett rejält besök. Fick en av Gunillas migräntabletter som till slut dämpade värken lite. Men jag var ju inte människa på hela onsdagen. Darrig, yr, luddig, illamående och så värken såklart. =(
Först nu börjar jag känna mig någorlunda ok igen. Har fortfarande himla ont i huvudet men så länge det stannar där så är jag rätt nöjd. Man har inte råd att vara kräsen... ;)

Inga kommentarer: