9 april 2011

Trevlig kväll

Vad ska man hitta på i dag då? Funderar på att mest sitta vid datorn och glo. Kanske städa lite om orken räcker till. Fast känner inte för det dock. Nä, inte alls...
Sitter och grunnar lite på om man ska försöka spara ihop till en bil. Den bilen vi har har ju bara stått och kostat pengar hela vintern och jag börjar bli rätt trött på det. Det är några enkla saker som ska kollas på den innan vi vet vad vi ska göra med den. Och det blir ALDRIG gjort. Det ligger inte hos mig och personen som ska göra det, som dessutom inte betalt en krona på den när det stått helt värdelös, verkar inte bry sig det minsta.
Men jag kan ju inget om bilar, hur ska jag hitta en utan att bli lurad? Jag hade ju dessutom gärna velat ha körkort innan jag köper en bil, för att kunna provköra den.
Nåväl, något måste göras snart. Jag är riktigt less på det här nu.

I går hade vi väldigt trevligt dock. =) Var hemma hos Bisa och hans Lillian och spelade Mansions of Madness. Gick lite trögt i början då det bara var andra ggr vi spelade det. Det tar väldigt lång tid att sätta i ordning spelet och att behöva läsa sig till alla frågor. Men sen blev det spännande och till slut, precis i tid så att vi hann med sista tåget hem, vann en av sidorna. Fel sida tyvärr, inte den jag var på. ;)
De bjöd dessutom på en himla god middag. =D Bara skit att jag inte hade med mig kameran så jag hade kunnat fota något...

2 kommentarer:

Örnens blog sa...

Det var en ful attack mot J! Att skriva att han "inte bryr sig"...

Jenny sa...

Vad ska man annars kalla det när han haft månader på sig men ändå inte gjort det?