8 april 2011

Slutet av veckan

Yes! Då var arbetsveckan äntligen slut och det är tur efter en sån skitdag.
Man borde ha förstått att det skulle bli en hårt på jobbet när till och med vinden var i mot mig hela vägen dit. Sedan visade det sig att vi bara var tre på vår avdelning och tio stycken av de värsta panelerna skulle göras. Himmelens kul då. =/ Dagen blir bara bättre av att jag får min "kvinnovecka" och inte har en endaste liten skittampong på mig. Ingen runt omkring mig heller. Men som tur är så har jag ju världens bästa make som gick hela vägen till mitt jobb, trots att han missade en del av skolan då, för att ge mig det jag behövde. TACK GUBBEN! =*
Dock kvarstod ju magkramperna och huvudvärken och resten av värken i kroppen som man får när man står på jobbet. =/
MEN! Nu är det som sagt helg och jag ska se till att det blir en riktigt bra en. Vi börjar med i kväll då vi ska till Boxholm och spela brädspel, Mansions of madness, hos en av Peters klasskamrater och hans sambo.
Håller bara tummarna för att jag inte däckar av trötthet på deras soffa. ;)

Inga kommentarer: