24 april 2011

Nice nice!

Underbara Peter sitter och käkar sushi
Känner att jag skulle kunna somna på fläcken just nu. Så fruktansvärt trött. Men härligt trött. =)
Peter o jag spenderade nästan 5 timmar av denna dag med att ligga i en park (Gapskrattet) och glassa i solen. Köpte med oss lite gott krubb och sedan bara låg och mös. Underbart!
Sedan har vi dessutom tvättat alla fyra sidor av varje fönster. Det behövdes verkligen!
Jag avslutade med att städa balkongen ordentligt medan solen gick ner. Försökte sitta där ute en stund också och bara ta det lugnt. Men jäkla skitungar bestämde sig tydligen för att de var tvungna att skriva varje mening så jag gick in i stället. Ordnade lite mat och satte mig sedan här.
Det har varit en himla bra dag detta. =D

Påskbuffé på Ekliden
I går var förvisso ingen dålig dag heller. ;) Mötte upp mor o bror utanför Ekliden och sedan blev det påskbuffé där. Jum jum! Påsktårtan tog vi sedan hemma hos mor tillsammans med lite tjatter.
Brädspel hemma hos oss och en runda på Fish & Ale fick avsluta kvällen. Fick reda på att Philip tyvärr ska sluta på Fish. =( Han ÄR så Fish. Hur dumt det än låter... ;)

Nej, lite slött sittande här och sedan är jag nog reda för sängen tror jag. Man är ju inte 20 längre...

Inga kommentarer: