4 april 2011

Lyckad helg

I lördags tänkte vi ha några vänner över för ett glas och lite utgång. Slutade med att vi blev några stycken och dessutom Peters syster och hennes sambo som överraskade oss med att komma. ;)
Brukar föredra när man bara är några få här hemma men det var ett städat gäng så det var ok. =) Blev en rätt stor blandning av öl, vin och whiskey (Peter fick whiskey av sin syster o sambo, Markus o Desire och av min mor o bror =) ), innan vi kom i väg till Fish & Ale. Väl där sen så blev det rätt så mycket kareoke sjungandes. Jag höll mig, som tur är, till att bara sjunga vid bordet. Men nästan alla andra i sällskapet var uppe o sjöng.

Det blev en riktigt lyckad kväll trycker jag. Hade väldigt roligt iaf. Enda negativa var väl att jag hann komma innanför dörren här hemma innan jag kom ihåg att jag hade lämnat in mitt kort i baren. Bara att trajja tillbaka. =/
Dagen efter blev rätt slö. Peter mådde rätt så dåligt och en annan var inte på topp heller. Det blev pizza med Maria o Chrille under dagen innan de åkte hem framåt kvällen.

Inga kommentarer: