15 april 2011

Skitcykel

Det här kunde ha blivit en så bra vecka...
Det började med underbart väder på måndagen och Petras och min 3 timmars promenad (ok, vi gick bara 2h av dem men ändå). Förutom tisdagen, då jag var mer död än levande pga en överdos av frisk luft, så har jag haft rätt bra energi denna vecka. Visst har jag svinont i ryggen och jag har varit på jobbet, men det har varit bra ändå. Veckan har gått otroligt fort och humöret har varit högt hela tiden.
Tills nu.
CYKELHELVETET HAR GÅTT SÖNDER IGEN!
Plötsligt bara låser sig pedalerna. Det går inte att vare sig trampa eller bromsa. Kan inte se något som helst fel (ska ta en närmare koll i helgen) och det är inte första gången som rösten i mitt huvud manar mig till att bara kasta skiten och låtsas som ingenting.
Bajs.

Inga kommentarer: