23 mars 2005

En lustig känsla

När jag vaknade i dag hade jag en konstig känsla. Jag låg med huvudet in mot väggen och fortsatte att ligga så en stund medan jag försökte komma på om jag hade drömt något särskilt. Men vad jag vet hade jag inte gjort det (drömmen var i stället ganska så trevlig... ;o) ). Men just när jag tänker: Skit samma, jag ska sova lite till. Ja då hör jag ett missbelåtet jamande och vänder mig om. Där står Zoomer, Topsy, Lillan och Bus och stirrar på mig och på soffan precis bakom står Sussie och Jeppe och gör likadant. Därav den lustiga känslan.
De ville ha mat.

I dag blir det tvättstugan. Ska se om det är ledigt i groven också så att jag kan tvätta några filtar och så. Sedan ska jag fram till stan i en kort visit. Kattsanden är slut och får de inte tillräckligt med sand hittar de andra ställen som känns bättre. Något vi inte vill.

Fint väder i dag med. Tycker Jenny om!

1 kommentar:

Anonym sa...

O_o
Man kan bli paranoid för mindre! ;)