8 mars 2005

Kattkiss och inget mer

Vad jag har märkt så verkar alla skriva på engelska och därför tänkte jag också göra det först. Men efter många om och men har jag kommit fram till att jag nog skriver på svenska iaf.
Hade kunnat skriva på engelska, men ärligt talat, jag är inte särskilt bra på det.

Iaf...

Vaknade straxt innan 7 i morse av det skrapande ljudet av klor mot mitt täcke. Sedan märkte min pojkvän att hans fötter låg i en pöl av katt-urin...

Mysigt sätt att börja den nya dagen på!
Men man får vara glad över att det var just vid 7 som katten fick för sig att lätta på trycket då Peter ändå skulle upp och i väg vid den tiden.

Annars har jag inte så mycket att tillägga idag. Katterna ligger och solar på köksbordet, min bror är i skolan, mor i sitt i rum, min pojke sitter antagligen vid datorn och grummar lite över att han fortfarande inte fått sitt moderkort och själv ska jag återvända till att inte göra ett skit.

1 kommentar:

Deps sa...

Ser att du skrivit i din blogg till slut. :)
Och inget verkar du ha att göra heller. :(
Jag gör inte mycket jag heller just nu, slötittar på tv och pratar på irc.
:*