9 januari 2011

Spel

Veckan som gått har varit rätt tråkig faktiskt. Kroppen har varit så ond att jag inte orkat/kunnat göra så mycket. Stundvis har jag ju inte ens klarat av att sitta vid datorn. DÅ är det illa! ;)

Men i går hade jag det lajbans iaf. Petra o John var över för lite spel och dricka. =) Vi började med Carcassonne vilket inte gick så himla bra kanske. Men det är ju ett strategispel och jag drack vin så jag får väl skylla mig själv. ;)
Lite Wii efter det passade bra då vi spelade warioware smooth moves. Där hinner man inte tänka. Alls.
På bilden har vi dock gått över till Wii party och Petra o jag spelar just där i par. Vi skulle svinga ett hopprep i rätt takt, i exakt samma takt. Det gick riktigt bra faktiskt. Men det höll på så länge! Både Petra o jag blev rätt så trötta innan tiden gick ut. Men vi slog rekordet! =D

Inga kommentarer: