1 februari 2010

Lite nytt

Jodå, lite förnyelse blev det allt i håret. Jag sa till Gina (frisören) att jag ville ha det annorlunda och sedan diskuterade vi fram hur hon skulle klippa. Hon tyckte det var roligt att få rätt fria händer och att resultatet blev roligt.
Som tur är tycker jag det med. =)
Frisyren är svår att förklara så bilden får visa. Men som vanligt så är det ju aldrig lika snyggt när man kommer hem (efter tjock jacka, halsduk och vind) som det var när man klev ur stolen, ändå rätt ok. =)
Ska tillbaka på torsdag och göra några slingor, hade tänkt att göra det i dag men det blev lite sent.
Köpte något riktigt smidigt hos frissan också, sprayvax. Visste inte ens att det fanns, mycket bättre än det där kletet som finns i burkarna.

När jag hade gjort i ordning mig för att gå i väg hade jag förhoppningar, och energin räckte enda fram till ÖB (med andra ord ca 10 meter från porten) där den tog slut och jag i stället började flåsa och svettas som en... Öh... Vad säger man? Hund? Kan det stämma? Låter skumt...
Iaf!
Mådde inte särskilt bra och var tacksam över att jag som vanligt var tidig och fick sitta ner och vänta ca 10 minuter.
Nu känner jag mig bättre igen, men har en sprängande huvudvärk. Panodilen hjälpte inte den här gången heller. =/
Men jag är iaf snygg i håret. =)

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Det blev ju snyggt!! =D Visserligen ser det ut som om en liten unge varit framme med saxen....men snyggt är det och du passar bra i det. Hoppas jag får se det...öh...live snart. Puss på dig och krya på dig!