1 februari 2010

Trött

Vad jag är trött på att må skit! Mådde riktigt bra under några timmar i går, duschade och fixade allt till jobbet i dag. Men sen sjönk jag igen. I morse mådde jag piss. Men jag gör ett nytt försök i morgon igen. Då kanske jag inte haft feber under natten heller. Dessutom har snoret slutat spruta så det går framåt! =)

Ska i väg till frissan i dag. Känns inte bra att gå ut när man inte orkar gå till jobbet. Men det är ju lite skillnad på att stå och jobba i 9 timmar och att sitta hos frissan en stund.
Skönt ska det bli iaf. Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska klippa mig, men det hoppas jag att hon har förslag på. Vill klippa av mig håret men det känns samtidigt lite vemodigt för jag gillar att ha det långt. Fast jag saknar ju mitt korta hår... Hm... Kort på ena sidan och långt på andra?

Nä, kanske inte.

Inga kommentarer: