30 januari 2010

Försökte iaf

Trodde det här bara skulle bli en lätt förkylning som skulle passera lika snabbt som snoret ur näsan. Men jag borde ha lärt mig att det aldrig är så enkelt. Precis som snoret så fortsätter det bara.
I stället sitter jag här och mår ännu sämre än jag gjorde i går, har antagligen fortfarande feber och halva helgen har redan gått.
Jösses vad det höjer mitt humör då.

Har suttit en stund och försökt få till en roligare layout på bloggen. Själva koden har jag fått från en annan sida och sedan har jag gjort lite egna ändringar. Men vad jag inte förstår är varför texten har olika bokstavsavstånd på olika ställen. Och framför allt: VARFÖR kan jag inte ändra det?
Skumt så in i attan, men jag får väl överleva. Just nu har jag ingen ork till att försöka hitta fler lösningar. Har ni några förslag så låt mig gärna höra dem. Än så länge så funkar inte ens att ta bort formateringen på hela texten...

Inga kommentarer: