14 januari 2010

Torsdag

Jag tycker att jag borde slippa jobba innan kl 12.00 Låter inte det som en underbar idé?
Det finns ju en man här i Sverige som har fått det beviljat att gå på rockkonserter på arbetstid (med betalt!) för annars kan han inte ha ett vanligt arbeta. En kille här i stan kan inte börja jobba förrän 10 (eller när det nu var) för att han är så trött om morgnarna. 
Och så jag. Jag mår dåligt på förmiddagarna. 
I går mådde jag dåligt fram till någon gång på eftermiddagen då det vände och jag kände mig riktigt bra.
I dag mådde jag formligen pyton hela förmiddagen. Det var flera ggr då jag bara hade lust att ge upp och gå hem. Men någon gång efter lunchrasten började det att inte kännas allt för hemskt.
Så man skulle ju kunna säga att jag inte kan jobba innan 12. Jag kanske är skapt för kvällsarbete?
Tror ni mina tyska arbetsgivare går med på det?
Nääää......

Men iaf så mår jag ju faktiskt riktigt bra just nu. Lite trött och huvudvärk, men inget jag dör av. ;)

Sitter därför här nu och har mumsat på en bit av vår bröllopstårta som jag tagit fram ur frysen (igår). Fortfarande god men samtidigt tyvärr fortfarande väldigt maffig. Lagt ifrån mig skeden nu. Nog bäste så.

Helgen verkar lovande.

Ska gå och titta på Sherlock Holms, antagligen i morgon. Ska bli intressant. Gillar ju originalet och jag gillar action. Kanske inte en kombination av det, men det återstår att se.
Sedan blir det rollspel också! Var ett tag sedan nu så det är på tiden. 
Och så är det ju HELG!
Bara jag sover till 12 så ska det nog bli bra... ;)

Vill även passa på att skicka några grattis-kramar till Emelie som fyller 21år i dag!



(bilden har jag ärligt snott från hennes bdb)
Ett fyrfaldigt leve för Emelie!


Hon leve!

Hipp! Hipp! HURRA HURRA HURRA HURRA!
Jag tänker inte sjunga för dig så det hoppas jag Alex gjorde ;)


Inga kommentarer: