13 januari 2010

Vad fan...

Bara en massa skit just nu känns det som. =(
Jag mår fortfarande inget vidare, den bärbara pc:n har lagt av helt och internet funkar knappt på mac-minin...

Började dagen med somna om. Hade kunnat vara det bästa på hela dagen om det inte vore för att jag hade så ont i huvudet och mådde illa som gjorde att jag inte ville vara vaken.
Sitter en stund vid bärbara mac:en innan Peter kommer hem (då han behöver den) och sätter mig vid bärbara pc:n i stället. Någon jäkla varningsruta kommer upp och Peter tycker att jag ska starta om datorn och köra check disk. Så det gör jag.
Det är då allt skiter sig.
Hinner knappt  komma in på mitt inlogg innan helvetet låser sig och jag måste starta om. Då är den helt död. Någon lampa lyser men skärmen är svart. Peter pillar lite på den men inget händer.
SKIT!
Då kopplar vi in mac-minin och internet på den är slöare än sveriges byråkrati. Det tar typ 5 minuter att komma in på gmail, basic html!

Vad kan mer gå fel då?
Har ju börjat kolla på en mini-pc som kan vara nice att ha. Men nu får jag väl kolla efter en ny "stor" bärbar. =/

Känns bara som en sån dag i dag...
 

Inga kommentarer: