19 januari 2010

Bäst att akta sig

Läste i dag på Metro om en kvinna som hade skrivit nedlåtande saker om sin chef på sin blogg och fick sparken för det. Sedan skrev mellanchefen, som hade sparkat henne, om just det på sin facebook. Vilket ledde till arg kritik från Hotell- och Restaurangfacket.
Är det inte lite skrattretande?
Men man kanske ska tänka på vad man skriver i sin blogg ändå. Tänk om VD:n för Bosch skulle gå in på just min sida och se att jag skrivit något negativt?
Det vore ju såååååå hemskt...

Vet inte om det är pga de jäkla benövningarna jag gjorde i söndags eller om det är för att jag står hela dagarna på jobbet, som gjort att jag fått ont i vänstra knät. Men ont har jag iaf och det vill gärna böja sig när jag går vilket inte känns så lyckat.
Hade tänkt gå till kyrkogården i dag med lite ljus till mormor men ska jag kunna gå till jobbet i morgon måste jag nog vila knät i dag. =(

Inga kommentarer: