20 januari 2010

Musik

Tack Volbeat, NOFX, Korn mfl för att ni räddade min dag!
Var så jäkla trött i dag. Det tog ungefär 40 minuter från det att jag vaknade till dess att jag kunde använda ögonen utan att se suddigt. Och hela dagen har jag gått omkring med svidande ögon med grus i.
Eller det har känts så iaf.
Att stå och jobba med något så enformigt när man är så trött är ingen hit precis. Men så kom jag på att jag hade stoppat ner mina hörlurar i jobbbyxorna dagen innan. Med Volbeat på hög volum går det såååå mycket lättare att jobba! Och sedan följde NOFX, Creed och Korn. Tiden bara flög fram till första rasten och innan jag visste ordet av så var det redan frukost.
Visst var dagen i sig väldigt seg, men jag vill inte ens tänka tanken på hur det hade varit om jag inte hade haft hörlurarna.

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Bara dom inte hindrar dig från att höra varningsrop och så.