24 januari 2010

Söndag kväll igen

Varför är det alltid slutet av helgen? Varför är det aldrig början av den?
Känns så iaf.
I morgon är det jobb igen.
9 timmar av i stort sätt stillastående montering av i stort sätt samma sak om och om igen. Sedan hem. Äta. Lite TV innan det blir sängen. Sedan jobb, mat, TV, sängen osv osv.
Låter så himla skitroligt eller hur?

Men om jag inte kan ändra på det (kan och kan...) så kan jag iaf ändra på håret! ;)
I mon (om jag hinner det vill säga) ska jag ringa frissan och boka tid. Vill ha något annorlunda denna gång så jag har kollat runt på nätet och hittat några bilder som ser lovande ut. Fast, det betyder ju inte att jag inte kommer hem från frissan med samma frisyr som alltid, men det är ett försök iaf. =)

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Du får se dig om med annat jobb. Något som inte är så enformigt.