11 januari 2010

Ingen bra dag för mig i dag heller. Gick upp i tid för att göra mig i ordning till jobbet men kände till slut att det inte skulle funka. Kunde inte använda huvudet och mådde väldigt illa. :-/
Så dagen har bara innehållit en massa meningslöst Sims 3 spelande (det är ju inget man använder huvudet till precis).

Bilden ovan är på ett ungefär vad jag har sett under dagen (fast ljusare, den här mobilen tar rätt mörka bilder) efter att Peter varit duktig och både städat undan lite och sprungit på stan.

Peter har för övrigt visat sig riktigt duktig i köket igen. Utan recept kopierade han en maträtt de hade gjort på jobbet och gjorde här hemma. Underbart! Mörare flaskfile har jag aldrig ätit. :-) Får du göra fler gånger gubben!

Så nu ligger jag här i sängen med två katter vid min sida.och försöker sova. Allt är klart till i morgon och förhoppningsvis kan jag komma i väg också.

Inga kommentarer: