4 augusti 2010

13h av inte så mycket ;)

Ligger i sängen nu och är aptrött. Vet inte vart energin tog vägen. Är det pga att jag tog ett glas vin tro?
Den här dagen gick riktigt fort, hann ju knappt gå upp innan kvällen blev till natt. Visserligen vaknade jag inte till ordentligt förrän vid 11 och gick inte upp förrän 12. Men ändå, det är 13h sedan. På 13 timmar har jag hunnit med att sitta vid datorn, åkt till Sandvik och ätit laxpaj och... Öh... Suttit vid datorn? JO, just det! Jag hjälpte Nilla med att koppla in Nintendot (även om Peter fick hjälpa lite i slutet) och har suttit i hennes elektriska stol som tack. ;) Har även garvat åt ett roligt klipp på Youtube (det här nedan) som Nilla visade och försökt få Peters arm att hoppa.



Jag har ju en TENS till min nacke som vi då satte på Peters högra arm, men det gick sådär. Man får dra upp styrkan så högt för att få effekten av att armen hoppar att det hinner börja göra ont. Och då slutar man gärna. Men vi fick iaf en hel del skoj utav det. =)

Var som sagt till Sandvik och åt laxpaj i dag. Alltid lika gott och på hemvägen stannade vi till och köpte lite fika till kaffet. Tog ett glas vin nu på kvällen, ett märke jag inte provat innan. Jag kommer inte på vad den heter just nu, men har en enda stor illrosa rektangel som etikett. Helt ok, men inte en av mina favoriter. Man vet ju aldrig förrän man har provet eller hur? =)

Ja, men det blev iaf inte så mycket gjort i dag. Fast det är skönt det med. Inte många dagar kvar nu tills man börjar jobba igen och då lever man på minnena av dessa dagar. =)

Natti natt!

Inga kommentarer: