31 augusti 2010

Spännande

Var är mina glasögon? Har det inte gått 10 dagar än?

I morgon är en spännande dag. Inget som egentligen direkt berör mig, men jag är ändå pirrigt förväntansfull. Det är första dagen för Peter tillbaka i skolan. =) Det blir upprop, en presentation och en föreläsning. 9:00 - 16:00
Jag ser fram emot det så mycket eftersom jag vet att Peter gör det. Vi har inhandlat saker som kan tänkas behövas, skolböckerna har kommit och vi har diskuterat mellanmål som han kan ta med sig. Det här är spännande tycker jag! =)

Efter middagen i dag tog vi en tur till Fun house för lite kaffe. Det har varit ett härligt väder hela dagen och när vi satt ute med varsin latte kunde vi njuta av de sista solstrålarna. Himla nice. Dock var det rätt kallt i morse så i morgon får jag nog ta på mig lite mer än bara en tröja när jag cyklar. =/

Den nya (och hela) glassmaskinen kom i dag! =) Men vi måste ändå vänta tills i mon för att göra glassen då byttan ska ligga i frysen i hur många timmar som helst. Men den som väntar på något gott... Eller hur? ;)

1 kommentar:

Nilla sa...

Äntligen kan det bli nåt av det han alltid drömt om!

Kramar till er båda.