21 augusti 2010

Migrän men ändå inte

Vaknade med en faslig huvudvärk. Jag var helt mossig i huvudet, ögonen kändes som om de helst ville krypa in i skallen och jag mådde illa. Rätt typiskt om man har migrän.
Men jag hade inte migrän.
Jag var inte känslig för ljus eller ljud (mer än man vanligt är när man har huvudvärk), hade ingen tunnelseende, blixtar och fungerade någorlunda. Frågan är, kan man reagera så om man får i sig för mycket socker? Var nämligen dum i går, jag fuskade. Tre tjejer på jobbet slutade för att börja plugga och hade med sig en himla massa fika, bla kolapaj. jag...kunde...inte...motstå... Mådde inget vidare efteråt, men jag har ju bara varit utan socker i två veckor, tycker inte det borde hålla i sig så länge.
Men men, jag får vara tacksam för att det är helg iaf. Skulle inte vilja gå till jobbet såhär. Fast jag mår ju bättre nu. Tillräckligt bra för att satsa på en sväng till gymmet sen med Peter. Var alldeles för längesen så det ska bli roligt. Undrar bara var jag gjort av mina grejer...?

Inga kommentarer: