30 augusti 2010

Glasögon på väg

Japp, nu har jag varit en mycket snabb sväng till Linköping och beställt ett par glasögon. Bestämde mig ganska snabbt för att par bågar som jag tror kommer falla en del i smaken och verkligen inte för andra. De är inte diskreta precis i sin utformning, men samtidigt väldigt enkla. Bruna plastbågar blev det, rätt olika från de tre som jag visat på bild innan =). Optikern tyckte verkligen att de passade mig och Peter tyckte att de dög. ;) Jag tyckte de var snygga och dessutom billiga så det fick bli dem. Inte värre än att man skaffar ett par andra mer diskreta någon gång i framtiden att byta med också.

För övrigt har jag verkligen inte haft en bra "kropp-dag". Min vänstra handled (ej karpaltunnel-grejen) värker, högra axeln är ond, högra knät krånglar och jag har skitont i min högra fot. Isch, vad man ska vara skröplig då. ;)

1 kommentar:

Nilla/Svärmodern sa...

Men smaken är så olika....huvudsaken är att man trivs själv med bågarna och gillar dom. =)