18 februari 2011

Fredag

Jäkla gnabb på jobbet i dag. Ilskan höll på att bubbla över vid fler än ett tillfälle. Men man har ju arbetskamraterna och tillsammans kan man skratta bort det. =)
Nu är det fredag och jag tänker släppa allt som har med jobbet att göra och bara ha det bra. Får se om man lyckas ta sig till gymmet iaf någon dag. Den grymma träningsvärk jag har i hela kroppen, men framför allt i benen, har ännu inte gett vika och jag tänker inte kombinera den med träning. =)

Vill att det ska bli den 25:e mars nu. Tre nätter i fjollträsk då vi bara ska glida omkring, äta och dricka gott och ta han dom varandra. Och fira min underbara make också förstås! =D
Kan ni tänka er att han blir 30!? För 10 år sedan var det otänkbart att man kanske vara tillsammans med en 30-åring. De var ju stora, vuxna med familj, hade hus och annat vuxet. De var ju gamla! ;)
Men nu är ju 30 ingen ålder. Jag känner mig dessutom jämnårig med Peter och fortfarande ung. Men faktum är att man börjar bli vuxen. 25 och 30 är inga ungdomsåldrar längre och allt det där vuxna börjar smyga sig på.
Nu kommer man väl aldrig riktigt mista sitt unga sinne, förhoppningsvis, men det känns helt ok att bli äldre. Hade jag valet skulle jag inte välja att hoppa tillbaka 5 år, i det stora hela så trivs jag med var jag är just nu. =)

Inga kommentarer: