23 februari 2011

Jubileum

I dag blev jag så vida pass förbannad på jobbet att jag skakade. P likaså. Jag var SÅ nära att gå in till högsta hönset och bara spy (ej menat med kroppsvätskor). Men på något vis lyckades vi bita ihop, ännu en gång, och lugna ner oss. Hade man gått in till honom i det tillståndet hade man nog stått på gatan nu. Men under de timmarna det var som värst... De som känner mig vet att jag blir lite högljudd när jag blir arg. Svär gärna och säger en hel del. Men nu var jag så arg att jag knappt fick fram ord ens.
Jag tänker inte gå in på det, det gör ingen skillnad ändå, men om inget ändras snart kommer jag inte kunna bita ihop länge till. Ingen av oss kommer att kunna det.

Över till andra saker, lite roligare saker. Företaget firar ett jubileum i år och har en del jippon på g. Bla ska det vara öppethus en lördag framöver, vi kommer att få en liten bonus för var år vi jobbat inom företaget (min blir alltså inte så stor =( ) och så kommer det bli en stor fest på Globen för alla anställda.
Jag var först rätt avig till den här festen men jag börjar mer och mer bli sugen på det. Gratis resa, mat och underhållning är ju aldrig fel. ;) Felet är dock att det är klädkod kavaj. Jag avskyr klädkoder och att komma på något som passar känns inte lockande. Eller att sitta i de kläderna i en buss i fyra timmar innan man kommer dit...
Jag säger som jag brukar: Vi får väl se.

Inga kommentarer: