14 juni 2010

Besviken men ändå inte ;)

Peter och jag var och handlade lite då jag fick syn på ett par varianter av Kinder-choklad som jag inte provat tidigare. Jag är "barnsligt" förtjust i Kinder maxi (översta bilden) och tänkte jag skulle prova det nya. Vi köpt en av varje (de två undre bilderna) och delade på dem. Men det var ingen hit, det var verkligen ingen hit. =(


Annars har det varit en riktigt bra dag i dag. Det gick himla snabbt och smidigt på jobbet och tack vare att jag stod vid stödborden hela dagen, var jag inte i närheten så trött i kroppen som jag brukar efter jobbet. Middag ute följt av en promenad med bästa mannen och jag har lyckats undvika regnet hela dagen. =) Nu är jag nyduschad, har sett en regnbåge och hinner ändå sitta en stund vid datorn innan det är dags att krypa till kojs.

Tjingeling!

1 kommentar:

Örnens blog sa...

I vilken affär? Jag har letat efter de nya.