7 juni 2010

Semesterplaner

Den här sommaren verkar bli bra den med.
Trodde först att jag skulle få ta tjänsteledigt en del av 4:e veckan och då inte få några pengar, men det löste sig tack vare mina komptimmar. Jag trodde att vi inte skulle kunna komma iväg på något särskilt då Peter o jag inte har någon gemensam semester i år. Med tack vare att han inte jobbar 100% så lyckas vi med det också. =)
Så nu är en kryssning tillsammans med några vänner bokad och en vecka på Öland är också inbokad. Peter är dessutom ledig på vår 1-åriga bröllopsdag så vi kan hitta på något skoj då med. Det talas om små biltripper med både vänner och familj och en del spontana saker brukar ju alltid hända. Och så har vi ju vår underbara sommarstuga också.
Så ja, jag ser fram emot den här sommaren, precis som alla andra somrar. =)

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Allt beror ju på bilen om vi ska komma iväg någonstans så jag hoppas ju att det ska ordna sig snart.