21 juni 2010

"Frisstid"

Det nya datarummet, fd matsalen är ju i stort sätt klart så nu har vi satt i gång med den nya matsalen, fd datarummet. ;)
Har precis tvättat av golvet där inne och ska snart polera det också innan vi slänger in möblerna där.
Men vad mycket grejer vi har! =O Var ju tvungna att ta ut allt innan golvet kunde ordnas och hela vardagsrummet blev fyllt. Hur får vi plats med allt egentligen? Ska ta och göra mig av med en massa av det, hälften använder vi ju inte ens. Men det kan ju vara bra att ha... =/

Har äntligen beställt tid hos frissan nu, jäklar vad skönt det ska bli! =D Och den här gången ska jag nog boka nästa tid när jag ändå är där, annars går det väl flera månader mellan igen. =) Känns som jag bara har en frisyr de första veckorna efter besöket och sedan hänger allt hår igen, som det alltid gjort. Borde ta en tid och färga och slinga håret också. Men sådant tar ju tid och det är något jag inte har.

Inga kommentarer: