8 juni 2010

Sover jag nu?

Ni vet det där stadiet där man i stort sätt är sovandes, men man kan se och höra omgivningen?
Sån har jag varit i dag. Så jääääääääävla trött!
Somnade inte förrän 12 efter att Peter skrämt halvt ihjäl mig (man FÅR INTE luta sig över mig när jag halvsover!) och vaknade halv 2 av kramper i magen. Kunde sen inte somna om förrän kvart i 4 och vid 4 började kramperna igen. Var fortfarande vaken när väckarklockan ringde vid 5. Magen har skött sig bra efter det, men mina ögon och mitt huvud har värkt. Att jag över huvudtaget har lyckats hålla mig vaken under dagen får jag tacka de 5 muggar kaffe jag hällt i mig på rasterna, med extra styrka och socker.
Av detta har jag dessutom haft kraftiga humörsvängningar. Ena stunden har hysteriskt skratt bubblat upp och andra stunden har jag velat gorma, fräsa och kanske trycka in klorna i någon.
Efter jobbet tog jag en 10 minuters powernap och halade in lite mat i mig och nu känner jag mig nästan som en människa.
Iaf tills nästa humörsväng kommer.

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Hoppas innerligen du får sova inatt. Se till att Peter håller sig i skinnet ;)