9 juni 2010

Piggare

I dag är jag lite piggare än i går. I natt fick jag sova, slocknade nästan direkt och vaknade knappt av väckarklockan. Och det blev bara 3 koppar kaffe på jobbet.
Denna dryck, kaffe, varför ska det vara så himla gott för!? Doften, färgen, smaken... De senaste dagarna har min mage inte reagerat nämnvärt av det men jag vet att den kommer att göra det. Det är bara en tidsfråga. Och då måste jag låta bli att dricka det på ett tag igen. Det är orättvist! =/ Varför har inte evolutionen gjort så att allt som inte är bra för en smakar illa? Som kaffe. Eller choklad. Eller underbart mjuka, fluffiga munkar...

Vi köpte en Xbox 360 av en gammal vän till mig i slutet av förra veckan. Den kom med posten i dag så nu sitter Peter, John och Markus och leker med den. ;) Peter sa att han känner sig lite smutsig av att ha skaffat en xbox, det är ju en microsoft produkt. Men det finns ju rätt många roliga spel till den, och dessutom går det att duscha, så det ska nog gå bra.

1 kommentar:

Örnens blog sa...

Kaffe är en gudadryck! Jag är glad att jag tål det för annars vete katten hur jag skulle kunna vakna ordentligt.