26 juni 2010

Mår skit

Fan vad man ska må dåligt då! Har redan fått försaka en kväll hos Markus i går och fika med Karin i dag. Vädret är toppen och jag orkar inte ens gå utanför dörren. Blä! =( Har bara i morgon på mig att bli bra, för på måndag och tisdag jobbar vi 11,5 h per dag och dessutom kanske jag jobbar lördagen också (det beror på bilen...). Jag har inte TID att vara sjuk nu!

Midsommarafton blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi skulle ha åkt upp till stugan men pga av en del saker bestämdes det att vi skulle stanna i stan. Men det var trevlig det också, att grilla med familjen är aldrig fel. =) Dessutom vet jag inte om jag hade orkat med stugan så som jag mår. Gräset och en del annat hade behövt ordnas innan vi kunde ljuta av vistelsen och det hade nog inte funkat för mig. Kvällen däremot blev desto sämre iaf med att jag blev sämre...

Vill passa på att gratulera Herr Alex på hans stora 23-årsdag! Hurra hurra hurra!

Inga kommentarer: