2 september 2010

Adelöv

Äntligen i säng! Det har varit en enormt lång dag i dag. Först 40 timmars arbetsdag och sedan 10 timmar på Adelöv marknad. ;)

Det var så olidligt seeegt på jobbet i dag. De stunder vi inte hade stopp hade vi bara en enda sorts panel som vi kunde bygga. Dessutom byggde vi på lager, de panelerna ska inte vara gjorda förrän om flera veckor framåt. Känns ju så jäkla nödvändigt. =/ Den nya chefen på företaget började i går, undrar vad han får för bild egentligen...

Efter jobbet var det hem, vänta på att Peter skulle sluta och sedan åka till Adelöv med Petra, mor o John. Hittade en del som tex en tröja, strumpor, plastpåsar och en väska. Det här med väskan är lite roligt... =/ Var ute efter en viss typ av väska och jag hittade till slut en som funkade. Den var ok och jag köpte den. Två stånd senare hittar jag en liknande men mycket snyggare. Skit! Det är jag i ett nötskal det.

Nu ska jag ta och sova lite. Har en evighetslång dag på jobbet i morgon att se fram emot. Om ni hör någon som skriker är det bara jag som ger uttryck för min leda.

Natti natt!

7 kommentarer:

Nilla sa...

Ville bra upplysa om att dygnet har 24 timmar...ha haa får inte ihop dina arbetstimmar med timmarna på marknaden, det blir 50 st. tillsammans!! =))

Anonym sa...

Kan gissa att en arbetsdag känns som 40 timmar =) (Får visst vara anonym här hädanefter)

Jenny sa...

Nilla: Ja, SÅ lång dag kändes det som. ;-)

Anonym: Varför?

Nilla sa...

Aha...ja nu fattar jag, trodde du hade halkat på tangenterna.... ha haa... =)
Kram å trevlig helg!

Jenny sa...

Haha... =)

Anonym sa...

Jag...din moder...försöker använda mitt konto på Google när jag ska skriva kommentar men den godkänner mig inte, eller mitt användarnamn/lösenord. Vet inte varför =(

Jenny sa...

Fel lösen mor? Prova att vara inloggat i gmail innan du skriver i bloggen. Eller så får du bara skriva ditt namn i stället. =)