28 september 2010

Blir så trött

Jag blir så trött på kommunikation, eller snarare bristen på den. Hur kan det vara så svårt egentligen? Massa jidder på jobbet i dag. Den ena har sagt något till någon som säger det till oss och när vi frågar den ena så har det aldrig sagts. Man blir himla trött i huvudet av sådant. Och det händer OFTA!

Sedan var det en lite rolig grej också. Vi har en lista på jobbet med våra namn som vi skriver en kråka på varje gång vi testar våra skor. En kolumn för varje dag i veckan. I dag när jag kom till jobbet hade någon skrivit "rövhål" tvärs över kolumnerna som "tillhör" en på jobbet. Det vore lite elakt om det inte vore för att han verkligen är ett rövhål. Ett stort sådant också. Nu tycker jag bara det är lite kul. ;)

Fick en del ärenden uträttade på stan också. Mats trafikskola, Hallbergs tobak, Åhléns och Hemköp. Fast det är klart att man ska glömma något. I detta fall ägg. Suck.
Nu ska jag ta en lugn skön kväll framför tv och dator, det förtjänar jag. ;)

Inga kommentarer: