10 september 2010

Fredag eftermiddag

Skönt med fredag! Fick ett sms när jag var på jobbet att jag kan hämta mina glasögon nu. Jippie! Så efter jobbet satte sig Peter o jag på pendeln och for upp till Linköping. Känns mäkta konstigt med något framför ögonen efter så många åt utan, men ändå bra. Känns nyttigt på något vis. =) Fast jag måste gå och justera dem lite. De vill gärna åka ner lite på näsryggen, liknar mer en skolfröken då.
I Linköping blev vi hungriga och bestämde oss att ta en tripp till Texas longhorn. Har aldrig varit där men hört en hel del gott om det. Dessutom var det inga som helst problem att ändra potatis o bröd till grönsaker i stället. Gilla! Och gott var det! =)

Nu sitter jag här och är dyngtrött. Hade tänkt ta mig ett glas vin eller två (ok då, en flaska!) men orkade inte gå hela vägen in till matsalen och hämta ett glas. Känns inte helt ok att dricka vin ur en mugg (det jag hade framför mig) eller kanske ännu värre, direkt ur flaskan. Fast... Nä, det är inte ok.

I morgon ska det äntligen ske! Då blir det Ikea och bränna en hel del pengar på inredning. Ska bli så skoj! Jag älskar att bränna pengar! ;)

Natti natt!

1 kommentar:

Nilla sa...

Det var jättesnygg slingat, ditt hår...passar jättebra i det, å så brillorna som "pricken-över-i:et".. =D