25 september 2010

Tripp till Lkpg

Hemma från en halvdag i Linköping. Peter o jag dit för jag var tvungen att kolla upp glasögonen igen, visade sig att ena "glaset" har krackelerat en aning så det blir helt nya glasögon som får hämtas om en vecka. Dessutom ville Peter handla present till mig och, det här är lite roligt, vi behövde handla vinterskor o en jacka till mig. Det roliga är att vi kom hem med allt utom just skor o jacka. Så kan det gå. Men jag skyller på Ia! Hade inte tänkt kolla efter kläder direkt, men efter en kaffe och lunch med henne så gjorde vi just det. Blev bla leggings, två toppar och en skarf.
Aj fasen, jag kan visst inte skylla på henne, kom just på att jag ju köpt en kjol, top o en kofta innan vi mötte henne. Suck. Mitt fel igen då... ;)
Förstår inte vart mitt intresse för shopping har kommit ifrån. Tills jag slutade gymnasiet tyckte jag sådant var tråååååkigt. Samma med sminkning. Jag köpte det nödvändigaste i klädväg, drog på lite mascara för att inte se för trött ut och klippte tom mitt egna hår stundvis. Haha, det var tider det! ;)

Inga kommentarer: