7 september 2010

Ajaj

Kan iaf konstatera att den här frisyren, precis som alla andra frisyrer jag någonsin haft, inte är dimm-säkert. Man behöver bara nämna ordet "fukt" och mitt hår krullar ihop sig till en svintoboll. Rätt trist när man faktiskt orkat stå en morgon och fixat lite med håret. Vågar knappt tänka på hur håret skulle sett ut om jag åkt i väg med morgonfrissan. Kanske tur att jag knappt möter en kotte så tidigt på morgonen?

Var på Intersport i dag och fixade iläggssulor. Mina fötter lutar visst lite inåt eller vad det nu var han sa. Ännu ett fel på mig med andra ord. Och ännu ett steg åt att åtgärda felen. ;)

Gjorde en ajaj på jobbet i dag. Höll inte tillräckligt hårt i en av skruvdragarna och tappade greppen om den. Den slog till handen och nageln veks bakåt. Inget märkvärdigt egentligen, MEN DET GÖR JU SÅ ONT!

Inga kommentarer: