9 september 2010

Fel

När man står på jobbet och samma paneler kommer rullande så är det lätt att tankarna vandrar till en massa annat. Något jag stod och tänkte på i dag var hur mycket fel det är på mig. Inget allvarlig, men en hel del "småsaker". Jag ska inte gå in på alla mina krämpor, men kan ju dra de "hjälpmedel" jag fått det här året bara.

Iläggssulor - För att mina fötter värker, särskilt den högra. Går visst snett med fötterna.
Bettskenor - Pressar tänderna mot varandra i sömnen och spänner käkarna mycket under dagen.
Handledsstöd - Karpaltunnelsyndrom, i bägge handleder.
TENS - Elektronisk smärtlindring för värken i nacke och axlar.
Glasögon - Ja, jag ser dåligt. =)

Så... Tre av ovan nämnda krämpor ledar till bla huvudvärk. Så det är ju inte direkt lustigt att jag nästan ser huvudvärk som en naturlig del av min vardag. =/
Undrar vad nästa steg blir?

Inga kommentarer: